Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tirsdag 8. februar 2011

Magebilde uke 24+1


Vokser jevnt og trutt ja:)

Var hos jordmor igjen i går. Alt er bra med de to i magen. Begge ligger nå med hodet ned, og det virker som de koser seg. Jeg blir fortsatt veldig fort sliten, og orker ikke så mye av gangen. Lurte litt på å komme i gang med litt trening igjen, men det synes jm jeg kun skulle gjøre hvis jeg hadde noe overskudd til det. Var veldig viktig å lytte til kroppen og slappe av når den hadde behov for det. Når det gjelder de røde prikkene min, vet de ikke hva det er virker det som. Var tatt noen leverprøver av meg tidligere, men den var heldigvis som den skulle. Får vel bare leve med dem, og satse på at de forsvinner når gulla er ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar