Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tirsdag 22. februar 2011

Ny kontroll i dag

Var i dag tid for ny kontroll av gulla og meg hos gyn. Gutten veier nå ca 820g og jenta 910g og de har det tipp topp i magen til mor:) Begge ligger med hodet ned og sparker i det samme området rundt navlen og oppover. Han prøvde åf å noen 3D bilder av dem, men det var vanskelig å få noen gode på grunn av måten de ligger på. Fikk et av gutten, men han skjuler halve ansiktet bak en arm:) Det viktigste var uansett at de hadde det bra!

Gyn målte også livmorhalsen min igjen, og den var lang og fin på 45mm:) Da ble både mamman og pappan fornøyde. Jeg fikk beskjed om å fortsette sånn jeg gjør nå; dvs ikke gå lange turer (klarer ikke å gå mer enn ca 20 min før jeg kjenner det i rygg og bekken), men være i lett aktivitet (hjemme). Aktivitetsnivået hjemme vil si å gå opp og ned trappene uttallige ganger i løpet av dagen for å gå på do, samt litt forskjellig husarbeid. Ikke mye med andre ord! Tiden går sakte men sikkert fremover, og vi gleder oss mer og mer til å bli foreldre!

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar