Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 2. mars 2011

Magebilde uke 27+1 og forkjølet

Er i dag 27+4, så bildet er noen dager gammelt. Ikke store forskjellen fra forrige uke.

Har de siste dagene blitt så forkjølet. Trodde jeg skulle slippe unna denne gangen, men neida. Er potte tett! Har måttet ty til nesespray for voksne, da saltvannspray og barnenesespray ikke virket lenger. Neseskyllehornet virker heller ikke:( Typisk er jo da at det eneste vi hadde var Otrivin med Menthol. Har tatt den siden søndag nå (2-3 ganger om dagen), og oppdaget i dag at den ikke skal tas av gravide:( Får jo selvfølgelig panikk av dette og venter på at legekontoret skal åpne telefonen igjen, slik at jeg kan høre om jeg ha gjort noe fryktelig. Er så typisk meg å gjøre slikt uten å sjekke først, men har vært helt desperat etter å få åpnet den nesa.
Kjenner masse liv fra gulla da, så får håpe jeg ikke har gjort noen skade...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar