Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tirsdag 5. april 2011

Magebilde og oppdatering

Lenge siden sist nå. Her kommer en liten oppdatering og et nytt magebilde.

Var på ny kontroll i går, 32+2. For første gang følte jeg at det ikke gikk helt som det skulle. Hadde på kontroll hos jm forrige uke fått høyt blodtrykk, proteiner i urinen og hevelser. Blodtrykket var fortsatt høyt i går, men ikke faretruende, så vi skulle følge med på det.

Under ul slet han med å få målt gjennomstrømmingen til navlestrengen til jenta ordentlig, men han ble til slutt fornøyd. De er også litt små. Ikke mer enn rett under 1600g hver. Jeg har hatt en del stikkinger og endret utflod i det siste, og livmorhalsen var nå blitt en cm kortere, til 3 cm. I tillegg var jeg helt myk/moden. Må ta det helt med ro i et par uker nå, til jeg kommer over den magiske uke 34. Så nå ligger jeg på sofaen mens mannen tar seg av alt husarbeidet.

Ellers er vi nå endelig ferdig med barnerommet:) Mangler kun strøm til taket. Deilig å endelig få det klart, slik at jeg slipper å stresse med det nå når jeg skal ta det med ro. Har også fått vasket alt av babytøy og sengetøy, samt pakket sykehusbagen.

Bilde tatt på søndag, da jeg var 32+1. Føler den har endret litt fasong, og det har den nok også. Jenta har snudd seg til seteleie.

2 kommentarer:

  1. Nydelig mage! Bare noen dager igjen til du bikker over den magiske 34-ukersgrensen, håper du får til å ta det med ro og ruge godt på smånurkene dine!

    SvarSlett
  2. Takk, så hyggelig at du synes det. Selv om det bare er magen, føler jeg meg stooor:) Her ruges det for harde livet, men merker på kroppen at det skjer ting.. Håper alt er bra med deg.

    SvarSlett